Καλώς ήλθατε στο koliri84





Ένα μπλογκ με άξονα το ποδήλατο

Πρόσφατα δημιούργησα και μια πιο λειτουργική έκδοση: koliri84.weebly.com (alternative address)

Contact: takstef@yahoo.com

Βενετια-Αμστερνταμ

koliri, Βενετια-Αμστερνταμ

Παιδες αναζητω παρεα για ενα ταξιδι ζωης. Αυτο που αναφερω και στον τιτλο. Ειναι 1500χλμ και διασχιζεις ολη τη δυτικη ευρωπη. Υπολογιζω γυρω στις 12 μερες να διαρκεσει. Παραθετω τη διαδρομη σε klm (πεταξτε τα μεσα στο Google Earth). To προγραμματιζω για την ανοιξη και θελω συντροφους για να μη με φαει η μοναξια.

Στο παρακάτω λινκ θα βρειτε τα 13 kml.  Καθε ενα αντιστοιχει σε μια ημερα διαδρομης. To 1 στην πρωτη μερα, το 5 στην πεμπτη και ουτω καθεξης.

https://docs.google.com/open?id=0B1DWu_QMFa5YZmQ3ZTRjMmEtNTcyMy00MGVmLWJkMjktZjY4YzczM2YzYjA0

Μια γενικη αποψη της διαδρομης


3 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον το ταξίδι. Δυνατό για όποιον έχει χρόνο (δηλαδή εγώ είμαι έξω...) και διάθεση. Μακάρι να τα καταφέρεις να το πραγματοποιήσεις με παρέα, γιατί τα χιλιόμετρα είναι αρκετά. Πως σχεδιάζεις την επιστροφή ? Από τον ίδιο δρόμο ή αλλοιώς, π.χ. με αεροπλάνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λεω με αεροπλανο αλλα μεχρι τοτε μπορει να εχω κανει αλλα σχεδια. Θα φτασω εκει και θα κρινω. Ειμαι ανθρωπος της στιγμης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δυστυχώς μόλις τελειώσει η πρακτική είμαι ελεύθερος! Εάν μετατεθεί η βόλτα τον Ιούνιο ενδιαφέρομαι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας

Πρόσφατα

Recent Posts Widget

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πνευματικά δικαιώματα

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη, σύμφωνα με την κείμενη Ελληνική νομοθεσία σχετικά με την πνευματική ιδιοκτησία, όπως ισχύει κάθε φορά.